Kaos i vardagen

När vi kom hem från Halland igår förstod vi att både kyl och frys hade lagt av. Nästan all mat var förstörd och i frysen var allt tinat och det rann massa vatten. Sånt som händer men utan kylskåp blev frukosten lite annorlunda men jättegod. Jag gick till Netto och köpte italienskt lantbröd, sallad och basilika. Sen skar jag tomater och röd paprika som jag blandade med olivolja, salt, svartpeppar, vitlök och basilika. 
 
 
 
 
Sedan rostade jag brödet och lade på röran med tomater. Det blev alltså... Bruschetta!!! Så gott! Till det åt vi oliver, melon, nötter och kex, man tar vad man har. Håller tummarna för att vi inte behöver vänta en vecka på ett nytt kylskåp eftersom Heimstaden tydligen inte hade några lånekylar...
 
 
 
UPPDATERING!!!
Plötsligt ringde det på dörren och där stod en lånekyl!! 
 
Finaste lånekylen ju!
 
Nu ska jag göra något kul på min sista semesterdag.
 
Trevlig helg!
/ Amanda