En bra torsdagsmorgon

Dagen började med att jag skulle till Gerdahallen och få massage. Klockan ringde 07.30 och en stund senare kom ett samtal från Snooze, undrar vem det kan vara? När klockan slog 08.00 var det nog. Upp och gör något av dagen. En banan och ett päron och lite vatten, på med kläderna och iväg. Då mitt cykellås varit fastfruset sedan snön kom tillbaka har snälla Amanda låtit mig låna hennes cykel, där det istället är växlarna som krånglar och det endast är den högsta som fungerar. Då jag kom till Gerdahallen efter 3 km cykling i snön varav 2km är i direkt uppförsbacke var jag uppvärmd och redo. Efter massagen blev det ett kort benpass i gymmet, innan jag gick hem som en ny man med sikte på frukost. 
 
Då både jag och Amanda pluggar och därmed sitter en stor del av dagen är massage ett bra inslag. Om du själv har ett stillasittande jobb och känner att du är spänd - gå och få massage, det hjälper! 
 
Dagens frukost bestod av färskpressad apelsinjuice, vilket jag inte brukar göra men då vi hade tre apelsiner som spelade på sista versen var det dags för dem att pressas. 
 
 
Så gott!!
 
Nästa bild är mer representativ för hur min frukost brukar se ut:
 
 
Det vita nere till vänster är kokoschips. Innehåll: kokos och havssalt. Därutöver dracks ett glas med vatten, multi greens pulver (blandning av många växter), hampaprotein och honung. 
 
Tillbaka till böckerna.. 
 
/ Kristoffer